Holiday on Ice - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ilja en Vedat - WaarBenJij.nu Holiday on Ice - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ilja en Vedat - WaarBenJij.nu

Holiday on Ice

Door: Vedat en Ilja

Blijf op de hoogte en volg Ilja en Vedat

18 Mei 2008 | Nederland, Tilburg

Uit alle reacties achteraf hebben we gemerkt dat we voor aardig wat LEEDvermaak hebben gezorgd tijdens onze ‘Holiday from Hell’ (http://www.youtube.com/watch?v=Xc86Y8LC1U4) afgelopen februari. Maar nu hebben we een (ook voor onszelf) LEUK nieuwtje dat we even willen melden. Na lang uitzoeken en overwegen, is de kogel door de kerk. Of beter gezegd ‘door het ijs’… 19 Oktober vertrekken we richting (ons inmiddels wel zeer bekende…) Ushuaia (!!) om een nieuwe Zuidpoolpoging te ondernemen!!!

Oktober is eigenlijk nog geen Antarcticaseizoen (brrrrrrrr...), maar het is de enige periode om per ijsbreker op uniek bezoek te gaan bij de beroemde grote Keizerpinguïns in de Weddellzee. Een ruig en moeilijk begaanbaar gebied. Per ijsbreker (Kapitan Klebnikov), helikopter en te voet gaan we het pakijs trotseren. Een hele uitdaging vinden wij, met als het goed is de nodige (positieve!) spanning en avontuur!

Wellicht ‘begeven we ons wel weer op glad ijs’, maar ja, we zijn in elk geval niet ‘over één nacht ijs gegaan’. De Kapitan Klebnikov heeft maar liefst 6! motoren, dus dat geeft de burger moed… ;-) We hopen deze keer dan ook wèl ‘goed beslagen ten ijs te komen’. :-)

De groetjes!

• 18 Mei 2008 - 16:18

Karin:

Eeeeeeeeeechtttttttt waaaaaaaaaaar?
    Hebben jullie een geldputje in de tuin?
    Nee dat kan niet want jullie hebben geen tuin,hahahaha'
    Wat super gaaf voor jullie!!!!!!!!!!!!!!
    Hopelijk gaat het deze keer allemaal volgens plan.
    Liefs K

• 19 Mei 2008 - 07:29

KinGVedaT:

Ohhh Noooo NoT AgaiNnnn:-S

• 19 Mei 2008 - 07:35

Suus:

Ik vind het super voor jullie! Ik gun het jullie echt!

Dikke kus
    Suus

• 19 Mei 2008 - 09:32

Michel:

Zeker doen, heb ik ook weer wat te lachen!!! :-) Nee hoor, heel vele plezier en hopelijk gaat 't deze keer allemaal WEL volgens plan!

• 19 Mei 2008 - 17:57

Ron En Petra:

Super!!! wij rekenen erop dat jullie nu wel een onvergetelijke vakantie gaan hebben in positieve zin!!!!!

XXX
    Uit Wortel!

• 06 Juni 2008 - 11:17

Amber:

respect voor jullie lef!
    laat het deze keer een vakantie(nou,ja vakantie???)worden met alleen maar positieve berichten
    liefs

• 19 Juli 2008 - 21:33

Marjo:

Hoi Vedat en Ilja,

Ik ga dezelfde tijd met de kapitan Klevnikov naar Antarctica.
    Ik zou het leuk vinden om kontakt met jullie te hebben voor we daar heen gaan.
    Ik woon in Den Bosch, dus dat is geen wereld reis.
    Mijn emailadres is:
    marjo@rietveld-group.com
    Ik hoop dat het gaat lukken.
    Ik zie jullie in ieder geval in oktober.
    Doei Marjo