An Antarctic Dream Come True... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ilja en Vedat - WaarBenJij.nu An Antarctic Dream Come True... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ilja en Vedat - WaarBenJij.nu

An Antarctic Dream Come True...

Door: Vedat en Ilja

Blijf op de hoogte en volg Ilja en Vedat

30 Januari 2008 | Nederland, Tilburg

Nog één weekje… (jawel, het aftellen is begonnen!) De landcruisers gaan dit jaar echt ‘cruisen’! Nou ja, zoiets dan, zeg maar een soort expeditie. Bestemming: Zuidpool… Naar onze mening een van de meest tot de verbeelding sprekende bestemmingen op aarde.

Vertrek: 7 februari, terug: 4 maart. Planning: Argentinië (Buenos Aires en Vuurland), Falkland Islands, South Georgia, Antarctica, nog een keertje Buenos Aires en tot slot Iguacu (drielandenpunt Argentinië, Brazilië en Paraguay).

Aangezien we 19 dagen ‘weg van de bewoonde wereld’ zullen zijn en geen telefoonbereik of internet hebben (“Er zijn ergere dingen als je 30 jaar wordt…” ;-) ), wordt het wat lastig om deze site bij te houden. Maar, we gaan ’t uiteraard wel proberen. Zodra we vanuit Buenos Aires, Vuurland en/of Iguazu kans hebben om een berichtje (en vooral wat foto’s) te plaatsen, doen we dat natuurlijk zeker. We zien wel ‘waar ’t schip strandt…’ Hahaha.

Nou, eerst nog even de laatste boodschappen, arbeiten en carnavallen. De charmante thermo onderbroeken, warme en waterdichte ‘Ma Flodderlaarzen’ en waterdichte kleding hebben we in huis, dus dat gaat helemaal goed komen. Wij hebben er zin aon!

Heel veel groetjes van de Landcruisers

• 30 Januari 2008 - 21:16

Hans :

Ik hoop dat julie deze reis net zo veel genieten als de vorige keer.
    Alvast veel plezier op je 30e verjaardag.
    Hopelijk heb je veel gelegenheid om via deze site contact met ons te houden.

Veel liefs van Vader Hans

• 31 Januari 2008 - 08:01

Suus:

Lieve Ilja & Vedat,
    Wij wensen jullie heel veel plezier. Dat het maar weer een onvergetelijke reis mag worden. Wij zullen aan jullie denken. Ook een hele fijne verjaardag gewenst :-)

XXX Suus en Eric

• 31 Januari 2008 - 08:48

Karin:

Klinkt allemaal super leuk!
    Ik zal jullie volgen vanuit het Empelse gat(ach...verschil moet er wezen he,haha)
    Liefs Kaatje
    p.s alvast happy birthday ouwe doooos :-)

• 31 Januari 2008 - 09:14

Boudewijn En Linda:

Tja, die vorige reis valt natuurlijk niet te overtreffen ;-). Veel plezier, geniet ervan, enne... vergeet niet die leuke pinguin mee te nemen!

• 31 Januari 2008 - 12:36

Arjen:

Beste luitjes,

Heel veel plezier en geniet van jullie vrije tijd! Ik ben nu al benieuwd naar al jullie verhalen. Doeg!!!!!

• 31 Januari 2008 - 15:20

..:

Stikjaloers en platzak, en niet uitgenodigd op je verjaardag, wat een tegenvaller. . . Geintje, wij kijken nu al uit naar jullie foto's en verhalen en blijven jullie al tijdens de reis volgen op deze site. Wensen jullie een keileuke vakantie toe, geniet ervan. . .

Veel liefs, Brother Bear & Happy Feet

• 01 Februari 2008 - 09:12

Kitty:

Hoi Ilja en Vedat, ook ik wens jullie een onvergetelijke reis en dus ook een onvergetelijke 30ste verjaardag voor jou Ilja! Veel plezier en tot snel na jullie vakantie.

Groetjes Kitty

PS heb jij die foto gemaakt van Vedat met die slang om zijn nek????)

• 01 Februari 2008 - 09:45

Martijke:

Hoi Ilja en Vedat,

Wij wensen jullie een hele mooie en fantastische reis maar met deze bestemming kan dat haast niet mis gaan. We zullen jullie proberen te bereiken als de kleine van den Heuvel geboren wordt, misschien wel op de 30e verjaardag van Ilja! Heel veel plezier en alvast een fijne verjaardag!

Groetjes,

Martijke en Edward

• 04 Februari 2008 - 09:26

Remon En Marieken:

He wereldreizigers!

Iedere keer denken we dat het niet nog avontuurlijker kan, die vakanties van jullie... Maar het is weer gelukt! Heel veel plezier toegewenst en geniet van al het mooie wat jullie gaan zien. En ilja, natuurlijk een hele leuke (apart wordt ie zeker!) verjaardag toegewenst! Valt best mee hoor, 30 worden.. Voel je niks van!

Veel liefs,

Remon en Marieken

• 05 Februari 2008 - 13:53

Debbie:

Hé lieverds,

nog 2 daagjes en dan is het zover! Wat een geweldige reis staat jullie te wachten. We zijn nu al benieuwd naar de foto's en de verhalen. Geniet ervan!
    Pffff...4 weken is wel lang hoor, niet voor jullie maar wel voor mij zonder Ilja hier op het werk boehoeoeoeoe...

Liefs van Debbie

• 07 Februari 2008 - 12:04

Birgun:

heel veel plezier saampjesss....

en niets is erger dan 30 worden...

ik zie de foto's wel...groetjesssss

• 07 Februari 2008 - 13:57

Wout:

Wens jullie heel veel plezier en Ilja gefeliciteerd alvast met je verjaardag.
    Genietuuuuh! (Wie draagy jullie koffers???) Groetjes Wout

• 07 Februari 2008 - 14:11

Kenger En Co.:

Hey, Vedat en Ilja,

Wij wensen jullie ontzettend veel plezier, geniet van alles wat jullie mogen zien en ervaren tijdens deze bijzondere reis.

We hopen na jullie trip weer eens naar tilburg te komen.

Groetjes Kenger en Co,

• 07 Februari 2008 - 15:04

Ad Van Beurden:

Hoi Vedat & Ilja,

Ik ben wel jaloers hoor dat jullie zo'n reis durven ondernemen. Dat zou ik nou ook wel willen. Maar ja. In ieder geval een supervakantie en veel avontuur toegewenst. Ben samen wel heel voorzichtig.

Ad

• 07 Februari 2008 - 21:25

Ron & Peet:

En toen waren ze onderweg.............
    Wat gaat de tijd ontzettend snel. Hopelijk worden het voor jullie een paar onvergetelijke weken en gaan ze voor ons heel snel :-) !
    Gauw wat afspreken voor als jullie terug zijn hoor!

Hele dikke kus!!!!!

• 09 Februari 2008 - 11:46

Karin:

Hey,heelhuids aangekomen?
    Hoe is het daar?
    Maak je wel een foto van je thermopak en ma flodder laarzen.hihi.
    p.s ons mailadres is gewijzigd:
    www.fam.vanengelen.is@home.nl

HappY BirtHDayyy

SaNaaaaa!!!!

• 10 Februari 2008 - 11:52

Maud:

En natuurlijk was ik weer een dag te laat om jullie een supergave vakantie te wensen.... maar bij deze en Ilja ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! ben weer zeer nieuwsgierig naar jullie verhalen!!!!!

Maar er iets moois van en be save!!!

love you!!

Maud

• 10 Februari 2008 - 20:09

Willy En Fien:

Hallo Ilja en Vedat,
    wij wensen jullie een fijne vakantie toe en Ilja Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
    De eerste mooie foto's van een wonder mooie reis.
    geniet ervan
    Veel groetjes