The engines are rrrrrrunning!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilja en Vedat - WaarBenJij.nu The engines are rrrrrrunning!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ilja en Vedat - WaarBenJij.nu

The engines are rrrrrrunning!!!!!!

Door: Vedat en Ilja

Blijf op de hoogte en volg Ilja en Vedat

13 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

En weer een berichtje vanuit Ushuaia, want we liggen toch maar niet voor anker... want we gaaannnnnnn!!!!!!!!

We zullen jullie de details besparen over hoe het allemaal precies is gelopen. Zenuwslopend was het wel! Het schip is in orde en de Coast Guard en Argentijnse regering zijn officieel akkoord. Om 19.00 uur gaan we richting de befaamde Drake Passage waar we de heftigste zeestromingen ter wereld gaan trotseren voor een 15! daagse reis naar puur en alleen de Zuidpool. Geen Falklands, geen South Georgia, maar wel een exclusieve Antarcticareis waar we hopelijk zelfs de mogelijkheid krijgen om over de zuidpoolcirkel te gaan. Nou, daar doen wij ´t wel voor!

Nou, dan nu echt de groetjes en tot de volgende verrassing (hopelijk na 28 febr :-) )

We gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet en we gaan nog niet naar huis...
We are sailing, we are sailing
home again 'cross the sea
we are sailing stormy waters
to be near you, to be free
Wat gaan we doen met de dronken zeeman wat gaan we doen met de dronken zeeman
wat gaan we doen met de dronken zeeman
´s Morgens in de vroegte
Sailin` home across the ocean
sailin` home we`re goin` to be free
feelin` young, feelin` strong
at the hight of the fight
so nothing can go wrong
we know we`ll always wanna be
fighting the sea
We hebben een potje met vet, al op de tafel gezet, we hebben een potje, potje, potje, potje veeeeeettt al op de tafel gezet.
Toen Jonas in de walvis zat
van je een, twee, drie
toen at hij al de visjes op
van je een, twee, drie.
Berend Botje ging uit varen Met zijn scheepje naar Zuidlaren De weg was recht, de weg was krom Nooit kwam Berend Botje weerom ...
Piet Piraat, Piet Piraat
schip ahoy, hoy, hoy
dat is jouw kameraad
schip ahoy, hoy, hoy
met zijn schip de Scheve Schuit
vaart hij alle dagen uit
Piet Piraat, Piet Piraat, Piet Piraat
Yo VIP, Let's kick it! Ice Ice Baby Ice Ice Baby

• 13 Februari 2008 - 18:20

KinGVedaT:

Jiiiihhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

• 13 Februari 2008 - 19:56

Dian (zussiej Suus):

Haaaii ilja & vedat,
    Ik heb net al jullie indrukwekkende verhalen gelezen. Poehh het is heel wat!! Hopelijk zijn jullie nu al onderweg. In ieder geval heel veel plezier op jullie mooie reis en geniet ervan!!
    Liefs dian

• 13 Februari 2008 - 20:29

Natasja:

Al deze shit nu snel vergeten en niet meer ziek zijn want nu begint het genieten!!
    En waar je lang op wacht... is des te specialer! Niet dat deze reis dat toch al is, toch? Take care, have fun & enjoy!
    Liefs,
    Natasja

• 13 Februari 2008 - 22:33

Ron En Petra:

Ice Ice Baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 14 Februari 2008 - 09:29

Hulya:

opzijopzijopzij ilja en vedat komen eraan!!! ben ontzettend blij voor jullie!
    xx

• 16 Februari 2008 - 08:21

San:

Tjee....wat een ellende.
    Maar nu gaan genieten samen.

• 16 Februari 2008 - 10:30

Boudewijn En Linda:

Zo zeg.... wij dachten dat overstappen in Delhi al erg was.....! Heel erg gaaf dat jullie toch naar Antarctica gaan en we hopen op een hoop spannende verhalen (en filmpje)!

• 17 Februari 2008 - 11:38

Carlijn:

Ik neem aan dat vedat die songtekstjes erop gezet heeft? hahahaha heb me rot gelachen!
    moet nu even de rest van de site gaan lezen want het is mij niet helemaal duidelijk waarom jullie naar Antartica gaan....

Veel plezier nog!

x Carlijn

• 17 Februari 2008 - 11:47

Martijke En Edward:

Hoi Ilja en Vedat,

Eindelijk is het dan zover, de boot is eindelijk vertrokken. Kan niet missen dat het niet geheel volgens plan verlopen is maar goed jullie zijn nu dan aan het varen! Hier is alles nog rustig,ik ben nu precies 1 dag over tijd en wat ons betreft mag de baby nu wel komen. Heel veel vaarplezier, niet zeeziek worden en Ilja, ik hoop dat je het niet al te koud zult hebben want het is daar echt nog kouder als in Oijen!

Groetjes,

Martijke en Edward