The End - Reisverslag uit Iguaçu, Brazilië van Ilja en Vedat - WaarBenJij.nu The End - Reisverslag uit Iguaçu, Brazilië van Ilja en Vedat - WaarBenJij.nu

The End

Door: Vedat en Ilja

Blijf op de hoogte en volg Ilja en Vedat

02 Maart 2008 | Brazilië, Iguaçu

Hola amigos! Hier zijn we dan nog een laatste keer deze reis. We zijn in Iguacu, op het drielandenpunt Brazilië, Argentinië en Paraguay. Reden: de Iguacu Falls, de grootste watervallen ter wereld. En inderdaad... heul veul water! (zie de foto´s)

Dit is onze laatste avond. Morgen vliegen we naar Sao Paulo en van daaruit naar Amsterdam.
Het zit er op dus. En ´t was ons ´n reisje wel ;-) Vooraf waren we ervan overtuigd dat onze ´Zuidpoolexpeditie´ een onvergetelijke en unieke ervaring zou worden... Nou, we kunnen niet anders zeggen, dát was ´t zeker!

40.000 Km vliegen, 2.500 km varen en 1.500 km rijden... In 4 landen geweest en op 2 continenten... en dan nog geen REET (op die ravage op die van Vedat na natuurlijk hihi) gezien!! Nee, tuurlijk hebben we wel wat moois gezien en beleefd, maar een rommeltje is het wel geworden zeg.

Dus Tineke en Gé, dat wordt dit jaar geen boerenkoolavond! :-)

Over onze volgende reisbestemming hoeven we uiteraard niet lang na te denken... Center Parcs! Hahaha, nee hoor. Natuurlijk: Antarctica, South Georgia en the Falklands! Volgende keer nieuwe ronde, nieuwe kansen... maar dan gaan we wel met onze eigen boot!!! ;-)

Allemaal erg bedankt voor jullie berichtjes, hartstikke leuk!

Tot snel!

Heel veel groetjes van de Landcruisers

• 03 Maart 2008 - 07:28

Ron & Peet:

Zeker na dit onvergetelijke avontuur blij dat jullie weer bijna thuis zijn hoor! Tot gauw!!! XXXXX

• 03 Maart 2008 - 07:49

Debbie:

Het is inderdaad een rommeltje geworden maar petje af dat jullie de spirit up hebben gehouden en toch al dat moois nog hebben kunnen meepikken.
    Verheug me erop jullie weer te zien.
    Tot snel!!!! kus Debbie

• 03 Maart 2008 - 08:24

Karin:

Ha luitjes,
    fijn dat jullie toch nog heel zijn en weer naar huis komen.
    Snel afspreken hoor!
    Ja......en wij gaan dus wel naar centerparcs vandaag met de familie.
    Verschil moet er wezen he,haha.
    Liefs Kaatje

• 03 Maart 2008 - 08:38

Suus:

Fijn dat jullie het toch nog naar jullie zin hebben gehad! Goede reis terug en ik hoop tot snel!!!

p.s. dat opstapje is wel wat voor mij, hi, hi!

Dikke knuffel Suus