Laat je billen zien...Mr Cactuss is OK!!! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Ilja en Vedat - WaarBenJij.nu Laat je billen zien...Mr Cactuss is OK!!! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Ilja en Vedat - WaarBenJij.nu

Laat je billen zien...Mr Cactuss is OK!!!

Door: Vedat en Ilja

Blijf op de hoogte en volg Ilja en Vedat

28 Februari 2008 | Argentinië, Buenos Aires

Hola! In plaats van deze ochtend aan te meren in Ushuaia (zoals eigenlijk gepland was :-( ) zitten we in Buenos Aires, waar het met bakken de lucht uit komt vallen, achter het internet. Dan maar even een berichtje tussendoor.

Dinsdag 26 februari. De dag begint lachwekkend voor Ilja en oh zo pijnlijk voor Vedat... Zijn kick van en enthousiasme voor het galopperen met zijn paard gisteren, zijn iets ingedamd. Namelijk door twee enorme schaafwonden op zijn kont!!!

Dat wordt voor onze gaucho dus een lange zit vandaag van Torres del Paine terug naar El Calafate in Argentinië. Helemaal omdat we, dankzij een verouderde kaart, een mega omweg maken en vervolgens ook nog eens 2x! de Chileense grenspost (klein vervallen houten schuurtje in de woestijn) voorbij scheuren. Je rijdt hier úúúren zonder, op een hoop lama´s, struisvogels en stinkdieren na, iets of iemand tegen te komen. Door onze alternatieve route zien we wel weer een heel ander landschap en uiteindelijk een paar Chileense steden. En wat een verschil is dat toch met Argentinië. Zo veel armoediger.

Terug in El Calafate is het erg warm. Vedat zet even ´lekker´ de ramen op de kamer open. Gevolg -> muggenplaag in de kamer. Nog nooit zoveel muggen bij elkaar gezien! Hier is niets tegen te beginnen. Via de kok komen we aan een spuitbus. Puur gif! Spuiten, 15 minuten kamer verlaten en... een tapijt aan dode muggen is het resultaat. Ramen kunnen niet meer open i.v.m. nieuw muggevaar en dus gaan we een gezonde nacht tegmoet in de giftige gassen. Gatver!

Dan opnieuw paniek. Nou ja, zo snel hebben wij geen paniek. We zetten onze telefoons weer op Argentijnse tijd en zetten de wekker. ¨Oh¨, zegt Vedat, ¨Het is vandaag al de 27e, ik dacht de 26e¨. Ilja: ¨Nee, dat bestaat niet. Weet zeker dat het dinsdag 26 februari is.¨ Maar ook haar telefoon beweert: woensdag 27 februari... Oh fuck, dan hebben we vanmiddag onze vlucht naar Buenos Aires gemist!!! Hahahaha. Eerst 20 minuten lol en dan het besef dat we als de sodemieter aan een nieuwe vlucht moeten zien te komen. Want op 29 februari vliegen we toch echt van Buenos Aires naar Iguazu. Maar ja, midden in de nacht om 0.10 uur kun je hier niet zoveel. We gaan weer naar de kok (die van de spuitbus). Hij zegt ons dat het sinds 10 minuten 27 februari is en dus 10 minuten geleden tóch 26 februari! We snappen er geen reet meer van. Blijkbaar hebben we in Chili onze telefoons om/na middernacht met een uur teruggezet en stond daarom de datum een dag verder... Sjongejonge, wat een gekloot!

Zo zitten we woensdag 27 februari gewoon op onze vlucht naar Buenos Aires. De 4,5 uur op deze vliegtuigstoelen lijken voor Vedat´s geschonden achterwerk een eeuwigheid! ;-)
Terug in hetzelfde leuke hotel als aan het begin van de reis, krijgt Vedat meteen een ´indecent proposal´ van een Engelsman die iets te lang onder de zonnebank heeft gewoond. Onder de indruk van Vedat´s ´lovely colour and beautiful biceps´ komt hij serieus met het verzoek of hij tegen betaling(!) ´some quality time´ met hem mag doorbrengen. Ilja stelt nog voor dat Vedat hem zijn schaafwonden ´on his nice ass´ even moet showen. Dat zou de prijs zeker verhogen! Hahaha. Maar Vedat vindt dit niet grappig en bivakeert sindsdien zo veel mogelijk op onze kamer achter slot en grendel...

Vandaag wilden we eigenlijk met de veerboot een dagje naar Colonia in Uruguay, maar er is geen plaats op de boot terug. Nu maar hopen dat het regenen gaat stoppen en we vanmiddag in Buenos Aires nog op pad kunnen.

Morgen vliegen we naar Iguazu. Daar melden we ons nog een laatste keer.

Adios! De groeten van Ilja en ´ASS-man´! ;-)

• 28 Februari 2008 - 15:14

ASS-man:

Auwwww aaaauuwwwww AAuuuWWWWW!!!!

• 28 Februari 2008 - 15:23

me KoooonnTTT!!!!

• 28 Februari 2008 - 16:37

Karin:

Ha lieve vrouw en lekkurrrrrrehhhh vent.
    Waaaahhhaaaaahhaaaa,misschien toch een ideetje om wat bij te verdienen???????
    Il,tip:als je nou zorgt dat je een muggenstekker met van die olie erin kunt kopen dan heb je de volgende keer echt geen last meer van de muggen.
    Je kunt er hooguit 2 schaafwonden van op je kont krijgen......hahahahaha.
    Veel plezier nog!
    x Kaatje

• 28 Februari 2008 - 20:33

Remon:

Altijd al gedacht dat vedat homo is. Nog veel plezier daar. gr. Remon en Marieken

• 28 Februari 2008 - 20:44

Maud:

Stap wel effe op het goeie vliegtuig hè??!!

• 28 Februari 2008 - 23:35

KinGVedaT:

auww auww auwww m´n kontje is blauwww...

• 29 Februari 2008 - 10:10

Ron En Petra:

Nu had ie eindelijk de kans om op Engelse Spitsbergen te zitten.. Durft ie niet!!! Zo te zien komen jullie de tijd wel aardig door zo! We zijn echt heel benieuwd hoe jullie er inmiddels uitzien! En dan vooral sommige billen!!!

Veel liefs en tot snel!!

XXX

• 29 Februari 2008 - 12:54

Gé:

Even naar jullie site kijken onder werktijd. Moet kunnen! Een prachige ervaring zo'n mooie reis. En Vedat, het wordt er niet beter op voor jouw. De vorige vakantie was het nog oude vrouw die met je danste tot laat in de nacht nu is het een lastige Engelsman die met je naar bed wil.Je kunt maar beter op je kont blijven zitten, ondanks de schaafwonden. Maar alle gekheid geniet er nog even van en ik kan niet wachten op het complete verhaal Groeten van ENISTE. (sizi kiskaniyorum)

• 29 Februari 2008 - 15:41

KinGVedaT:

Wie wil een foto van mn billen zien??:-)

• 29 Februari 2008 - 16:52

Autosprint :

Nou wij wel, maar dat weet je, kom maar op met die foto.
    Wat betreft dat aanbod..... misschien toch overwegen, hier is het niks, klote maand en niks te makke.
    Zit hier nog wat facturen te maken voor de vorm maar maakt het niet meer goed denk.
    Wat mij verbaasd is dat jullie bereisde mensen niet met 2 horloges werken...dan kan het nooit fout.
    Spreken elkaar binnenkort.

Groeten Team Autosprint

• 01 Maart 2008 - 13:51

San:

Hihi, haha, huh huh....lache hoor.
    Geniet nog van de laatste dagen.

• 01 Maart 2008 - 20:40

Amber:

jongens,jongens,wat een respect heb ik voor jullie!!!

zo'n lange reis voor 1 dag antartica,dagen op dezelfde boot jezelf zitten op te vreten, vertraging, ziek, muggen ,een schrale kont en weet ik allemaal wat voor een ellende en dan ook nog een indecent proposal(alhoewel,ilja,ik had m aangeboden,hoor, had je tenminste nog iets kunnen terugverdienen op deze rampentrip)

En dan toch nog zo vrolijk blijven. top!!!!(ik had mn tent opgezet om er never meer uit te komen)
    Maak er nog wat van de laatste dagen.

liefs amber

• 02 Maart 2008 - 10:48

Ron En Petra:

Wie wil je billen niet zien!!!!!!!!!!!!
    Iedereen wil ze zien natuurlijk! Tot in Engeland aan toe!!

Dus een dag voor vertrek nog een keer op dat paard!!!!!!

XXX

• 02 Maart 2008 - 22:10

Havva:

Iyi aksamlarrrrrrrrrrrr

Her zaman ki gibi macera, baska ne olabilir.Ama iki gun sonra geliyosunuz,insallah yolculugunuz sorunsuz gecer.Sen turkce konusmayi ozlemissindir diye turkce yaziyorum, kurban oldugum...........
    Gorusmek uzere,Havva

• 03 Maart 2008 - 15:23