Welkom op landcruisers.waarbenjij.nu!!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ilja en Vedat - WaarBenJij.nu Welkom op landcruisers.waarbenjij.nu!!! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ilja en Vedat - WaarBenJij.nu

Welkom op landcruisers.waarbenjij.nu!!!

Door: Vedat en Ilja

Blijf op de hoogte en volg Ilja en Vedat

09 September 2006 | Nederland, Tilburg

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, vertrekken wij vrijdag (15/9) voor een 31-daagse reis door China, Tibet en Nepal.

Vorig jaar hebben onze vrienden en vakantiemaatjes Ron en Petra een waarbenjij.nu site bijgehouden vanuit Australië. De weken voordat wij zelf die kant op gingen, vonden wij het heel leuk om de belevenissen van onze 'Reddertjes in Kangoeroeland' te volgen. Maar vooral toen we zelf ook Down Under waren, bleek het toch wel erg leuk om aan de andere kant van de wereld iets van het thuisfront te lezen.

Vandaar ook dat wij hieraan een vervolg willen geven. Helaas kunnen we dit jaar niet samen met Ron en Petra op pad, aangezien zij druk in de weer zijn met hun verhuizing naar Wortel (Belgie). Ook een héél avontuur! En wij dachten: als we dan dit jaar tóch zonder onze maatjes op reis moeten, dan gaan we ook maar meteen zo hoog mogelijk. Ron kan i.v.m. zijn ziekte namelijk niet naar hooggelegen gebieden. Van 'het dak van de wereld' zou ie dan ook letterlijk en figuurlijk meteen weer afdonderen... Maar Ron en Peet, we zullen jullie wel verschrikkelijk missen!! Dus lang leve landcruisers.waarbenjij.nu!!!
(Trouwens, ook in praktische zin zullen we jullie nog missen. Denk aan die ene enkele dag in Aussie dat we zonder jullie op pad gingen… Nu dus zonder jullie en zonder TomTom, oei).

Ons is verteld dat we gedurende onze reis niet veel en/of niet zo’n goede internetmogelijkheden zullen hebben, maar we gaan 't gewoon proberen. Als 't goed is, kunnen we internetten vanuit Beijing, Lhasa, Kathmandu en Pokhara. Dus dat komt vast wel goed.
We hopen dat jullie 't leuk vinden om wat van onze belevenissen aldaar te lezen. En voor ons is 't meteen een soort van reisverslagje. Wij zouden het in elk geval wel heel erg leuk vinden om berichtjes van thuis te lezen. Het wordt vast een fantastische reis, maar ook best behoorlijk heftig en die berichtjes gaan ons zeker goed doen!!!

Nu eerst nog even de laatste voorbereidingen voor de reis en natuurlijk Autosprint. Zondag 15 oktober komen wij weer terug. Dus we zien/spreken jullie weer over zo’n 5 weekjes!

Veel groetjes van de Landcruisers!

P.S.:
Bij 'Profiel' hebben we onze route in 't kort vermeld, zodat jullie een beetje weten wat we allemaal van plan zijn...

Verder:
- Cees, Patrick, Osman, Willy, Michael en Arian: jullie alvast super bedankt voor alle goede zorgen op de zaak! Veel succes en we houden natuurlijk contact.

- Suuske, spreek je snel als we weer terug zijn he. Jij en Eric heel veel plezier in Disney! Dat wordt vast een weekend waarover nog lang wordt nagepraat.

- Ron en Peet, veel succes met de verhuizing en Ron alvast een fijne verjaardag gewenst!

- En Lonneke, wij hebben alle vertrouwen in je politieke kwaliteiten. Zet ‘m op en we duimen voor je!

• 09 September 2006 - 22:09

Roger W.H. Selij:

Héééél véééél plezier! Geniet ervan en wees voorzichtig.

Hartelijke groeten,
    De Selij-tjes

• 10 September 2006 - 11:26

Arjen En Alies:

En klaar voor de reis? Wij wensen jullie een geweldige trip met veel avontuur!!!

• 10 September 2006 - 11:55

Ron & Peet:

Hé Buddies!
    Tis wel erg raar hoor. Jullie op zo'n gave vakantie zonder ons! Missen het geregel en uitzoeken en voorbereiden wel. En raar maar waar : jullie zijn nog niet weg en we missen jullie al! Haha.
    Maar ja, zoals gezegd gaan wij een ander avontuur tegemoet en volgende keer gaan we zeker weer met z'n vieren!

Succes met de laatste voorbereidingen komende week en heel veel liefs van Ron & Peet!!!

• 10 September 2006 - 13:25

Maud:

Ook van mij een hele fijne vakantie toegewenst en geniet ervan hoor!!!!!

Veel liefs Maud

• 10 September 2006 - 17:29

Karin:

Hey Il en Vedat,heel veel plezier,neem het ervan!!
    Geniet van het avontuur en van elkaar.
    Tot over een poos,
    liefs Karin

• 11 September 2006 - 06:04

Emy Reijnen:

Vast een hele fijne vakantie toegewenst,jammer alleen zonder jullie maatjes.Zal in iedergeval jullie van
    dag tot dag volgen.
    gr.Hans en Emy en tot vrijdag.

• 11 September 2006 - 06:56

Suuske:

Lieve Ilja & Vedat

Het is bijna zover, nog een paar daagjes werken en dan lekker genieten van jullie welverdiende vakantie!!!
    Heel veel plezier en zorg dat je van elke minuut geniet.

Dikke knuffel van mij :-)

• 11 September 2006 - 08:10

Kitty:

Hoi Ilja en Vedat,
    Ook ik wil jullie een hele fijne vakantie toewensen. Niet te veel nadenken maar gewoon lekker genieten.
    Zal jullie reisverslag met plezier gaan volgen.
    Groetjes Kitty

• 11 September 2006 - 16:10

KinG_SizE:

Nie Haaauuwwwwww....

• 11 September 2006 - 19:28

Niels/trudy:

Heel veel plezier!!!
    Mister King-size
    Is al op dreef zo te zien.

• 12 September 2006 - 08:38

Martijke:

Hallo avonturiers, ik wens jullie een hele fijne vakantie en ben nu al benieuwd naar de foto's en de film van Vedat Speelberg. Geniet van deze mooie reis!

• 12 September 2006 - 10:58

KinG_SizE:

same mee z'ielja......

• 12 September 2006 - 15:07

Lon:

Dit wordt helemaal geweldig!!! Geniet ervan en ik volg het avontuur graag. Zwaai naar me vanaf de Mount Everest.

kus, Lon

• 12 September 2006 - 19:59

Eric:

Ha Ilja en Vedat,

Ook namens mij natuurlijk wens ik jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier en maak er iets moois van.

Groetjes Eric

• 14 September 2006 - 07:48

Manon:

Hey Il & Vedat,

Heeeeeeeeeeeel veeeeeel plezier, geniet ervan en van elkaar! Enne... succes voor de 'zwaardere' onderdelen, als jullie de hoogte ingaan. Ben nu al benieuwd naar de foto's!

Groetjes,

Rob & Manon

• 15 September 2006 - 07:50

Willy En Fien:

We kijken nu al naar die spannende avonturen uit die jullie met ons willen delen. Geniet van deze reis.

• 17 September 2006 - 12:26

Ron & Peet:

Nou, daar gingen ze hoor, onze maatjes! We dachten 'even uitzwaaien' op Schiphol maar toch eerst nog maar even blijven kletsen tijdens het inchecken en nog een late lunch met z'n viertjes. Toen echt gedag zeggen....pff. Klinkt enorm stom maar wij waren ook zenuwachtig! Haha! Dus snel gedag gezegd (snifsnif) en ze in handen gegeven van de ontzettend frisse en netjes opgevoede krapkijkenede medemens! We zijn benieuwd naar de verhalen en avonturen!!!

• 27 September 2006 - 15:11

HARRIE:

HEY CEKS DUSUNDUMDE RESIMDEKI ALTO YU BURAYA GETIRE BILIRMISIN HOSUMA GITTI MOOIE AUTO..........